26 Haziran 2015 Cuma

Film İncelemesi: King's Man:The Secret Service (2014)

Film Hakkında:
Film:King's Man:The Secret Service (King's Man:Gizli Servis)
Yönetmen: Matthew Vaughn
Oyuncular: Colin Firth,Taron Egerton,Samuel L.Jackson,
IMDb puanı: 7,9

Eggsy (Gary) Price,babasını küçük yaşta kaybetmiştir.Harry Hart babasının gizli görevde öldüğünü söylemek için evlerine geldiğinde Eggsy daha çok küçüktür ve Harry ona babasına ait bir madalya verir.Eggsy bu madalyayı boynundan hiç çıkarmaz.Eggsy büyüyüp genç bir adam olana kadar Harry Hart ile yolları kesişmez,ta ki araba çaldıktan sonra bir polis aracına çarpıp karakola düşene kadar.Eggsy'i hapis cezasından Harry Hart kurtarmış ve ona bir görev teklif etmiştir.Kaybedecek hiçbir şeyi olmayan ve hala annesiyle yaşayan Eggsy babasının izinden gitmek için King's Man'e katılır.King's Man olmak için birtakım etaplardan geçmesi gerekir ve bu etaplardan sonra Eggsy'i zorlu görevler beklemektedir.

Colin Firth ve Taron Egerton'un muhteşem oyunculuklarıyla birlikte mükemmel bir film King's Man.Yanlış hatırlamıyorsam Mart-Nisan gibi de vizyondaydı.Yine gitmek isteyip de gitmeye vakit bulamamıştım.Ben vakit bulduğumda da vizyondan kalkmıştı ama gece film izlemek daha zevkli o yüzden bunu tartışmayacağım.En son Colin ve Taron'un oyunculuğundan bahsediyordum.Başlarda Taron biraz sinir bozucu bir karakter gibi duruyordu ama sonlara doğru ve şimdi aynı şeyi söyleyemeyeceğim.Colin'den bahsetmek bile istemiyorum.O başlangıçtaki ve kilisedeki dövüş sahneleri tek kelimeyle mükemmeldi.Oyuncuları geçtim filmin kurgusu daha da güzeldi.Bir kere filmde sıkıcı olan hiçbir şey yok ve insanlara verilen akıllı sim kartları da çok zekice.Sim kartlarından bahsetmeyeceğim,izlediğinizde kendiniz görürsünüz zaten.

Mad Max'ten sonra böyle güzel bir film izlediğim için çok mutluyum.Aslında Mad Max'i inceleyecektim ama bu daha güzeldi.Görsel efektler,mekanlar,ve tabiki King's Man olmak için yapılan sınavlar çok heyecan vericiydi.Ailecek aksiyon filmleri seviyorsanız patlamış mısırınızı alıp filminizi izleyin derim ben.Gerçi gece geç saatlerde izleyince pek patlamış mısır yiyesiniz gelmiyor ama olsun.

Film incelemem bu kadardı.Biraz kısa oldu ama filmin kitap kadar uzun bir incelemesi olmasını bekleyemeyiz zaten.Genel olarak amacım film hakkında bilgi vermekti ve filmin can alıcı noktalarını söylersem de bir anlamı olmaz.O yüzden konusu,oyunculukları ve biraz da bölüm ipuçları vermek daha mantıklı geldi bana.Sonuna fragman ve tabiki film kesitlerinden de ekleyip yazımı bitiriyorum.Bir sonraki film incelemde görüşmek üzere! (Bu sefer Mad Max olabilir)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder